neděle 4. listopadu 2012

KN / 6x čtení do barevného listí

Nová sada (e)knížek na baterky Aneb naplňte čtečky kvalitou! Opět to jsou žahavé kousky od současných českých tvůrců a tentokrát jsme se zaměřili na texty rozdávající si to se světem kolem nás. Máme tu taky detektivku a Lukáše Pavláska, který patří do dnešní série coby oficiální zahajovatel a startovač naší řady pro tvořivé a hravé děti Bimbárum. Hezké čtení a bacha na podzimní vlhkost! Čtečky jsou pod proudem...



Patrik Linhart má styl, jeho řeč hladí, skřípe a rozesmívá. Tyhle  severské mikropovídky z trojúhelníku Duchcov–Most –Teplice patří k tomu nejlepšímu, co jsem v poslední době četl. Patrik jich měsíčně vychrlí několik desítek, vybrali jsme jich přesně 134. Jsou to malé (anti)perličky z místa, kde země mizí pod nohama a kde neočeši sní svůj vylhaný sen o neoluxusním bytí v čínském hedvábí. Povídky doplňuje ostrá divadelní hra Klášter na severu, kterou Národní odmítlo...
(e)knihu koupíte zde palmknihy.cz a kosmas.cz


Lukášův Krokodýl sice již předpremiéru utržil před měsícem, ale je součástí druhé kolekce (e)knih Krásného nakladatelství, tak sem patří – a já jej vítám. Můžu o něm prozradit, že je celobarevný, rozpustilý a těší se, až se do něj s Vašimi potomky začtete. Stojí za to!
(e)knihu koupíte zde
palmknihy.cz a kosmas.cz
papírového Krokodýla pořídíte zde



Valentino Zebra, tedy můj soukromý detektiv z Nuslístřižený podle všech těch starých dobrých policajtů, nebo rošťáků a Moulinů a Philipů Marlowů – měl úspěchy už v zahraničních vydáních, omlácený se tedy vrací z cizojazyčných misí a já si moc přeju, aby se líbil i Vám.
(e)knihu koupíte zde
palmknihy.cz a kosmas.cz


A na závěr druhé kolekce (e)knih jsem si nechal trojknihu, s níž jsem strávil kolem dvaceti let a pokud budu psát i poslední díl Zabriskyho syn, je pravděpodobné, že se jí jen tak nezbavím. Příběh nájemného spisovatele Zabriskyho a nájemné ukončovatelky osudů Ledy, majitelky osudů Kudrle a všeničící Hry vyšel jako románová povídka před třinácti lety, pak jako ultimativní rozšířená verze znovu v roce 2010 – a nyní se představuje v definitivní elektronické dvoudílné edici + kniha bonusů, vzpomínek, doplňků a vypuštěných scén. Ta je zdarma a já si přeji, aby Vám Zabrisky znásilnil bránici a přivedl Vás k přemýšlení o člověku a našich životech na téhle krásné barevné planetě. Ale hlavně se bavte – já vím, jsou to jen knihy, ale mám to rád. Váš BVÚ.


(e)knihu koupíte zde palmknihy.cz a kosmas.cz


(e)knihu koupíte zde palmknihy.cz a kosmas.cz




(e)knihu si zdarma stáhnete zde palmknihy.cz a kosmas.cz
papírové vydání ultimativní edice zakoupíte
zde





Žádné komentáře:

Okomentovat